Menú del paraigües vermell

dibuix roger pibernat
Tenim un convidat al blog! Roger Pibernat és l’artista responsable de l’il.lustració d’aquesta entrada. Un fet totalment intencional, no puc pensar en ningú millor que en Roger per a dibuixar un personatge d’aquest tipus. Les seves pinzellades tenen perspicacia, enginy, humor i molta imaginació. Aqui podeu veure com veu ell el món 😉

.

Així va anar la cosa:
.

@Email from Ellen to Roger Pibernat

Hola, Roger! Et volia fer una proposta. 
De vegades pensem menús per a personatges que em trobem pel carrer. N’hi ha un que volia publicar al blog i he pensat que quedaria xulo amb un dibuix teu 😉
Si vas de cul i no t’interessa, no passa res, eh?!
Fa uns mesos, estava prenent un te a prop de Pg de Gràcia i veig passar un noi així:
  • de cabells molt rossos (tenyits), gairabé blancs
  • ulleres de pasta, clares
  • era estiu i portava un “japanese red umbrella” – obert!
  • botes negres estil punk
  • corbata pajarito
  • polseres de cadenes
  • i un ESTOIG/MALETÍN GROG DEL BOB ESPONJA.
Vaig al.lucinar pensant que era la seva carmanyola i em preguntava QUÈ HI HAVIA A DINS…
Vaig imaginar que per aquest tio hauria de fer un menú: stylish+healthy+decadent
No sé, crec que és el tipus de tio que es fot un “smoothie amb alga espirulina i clorofila + un donut”…
El meu menú serà: batut+magdalena salada (o pastís d’espinacs)+brownie vegà
Ja em diràs.
I tenim confiança per a que em diguis que no, si és el cas.
Bon dia!
::::::::

@Email from Roger Pibernat to Ellen

jaja, quin personatge, realment MOLT dibuixable!
havies pensat en algo tipo trenícola?  perquè llegint la descripció me l’he imaginat més humorístic (rollo Astèrix).  Però faré proves.
Quan tingui alguna cosa t’ho envio.  Quan el vols?   Porto uns dies anant de putíssim cul.  No crec que duri gaire, potser la setmana que ve es calma la cosa i t’ho puc fer.  Va bé, o ho volies abans?
Petons!

Roger
::::::::

@Email from Ellen to Roger Pibernat

no tenim “deadlines” amb el blog, ho fem sense pressió.
sobre l’estil: tú ets l’artista! 
gràcies.
un petó!
:::::::

@Email from Roger Pibernat to Ellen

mmm… Ellen, igual que jo no estava obligat a acceptar l’encàrrec, tu tampoc ho estàs a posar aquestdibuix a la web.  Em pots dir sense “tapujus” que no et mola si és així, o que no és el que havies pensat, o… el que se t’acudeixi.  També pots no dir-me res i passar de posar-lo 🙂  No m’enfadaré, ni deprimiré, ni deixaré de parlar-te, ni res de res.  Si no et mola puc provar de fer-ne un altre.  Tenia altres versions, però aquesta em sembla la més adequada i és la que m’agrada més.
.

MENÚ DEL PARAIGÜES VERMELL

batut social  (d’aquí dues setmanes posarem la vostra recepta de batut que més li pegui al senyor del paraigües vermell. Escriviu propostes al FB!)

quiche d’espinacs

brownie vegà

Deixa un comentari

